KAB administrerer SAB

"Du bor i SAB, og SAB administreres af KAB. Det forvirrer mange. Forklaringen er, at SAB ikke har en selvstændig administration og derfor har bedt KAB stå for den daglige drift, udlejning osv. Det er tilfældigt, at de to navne ligner hinanden så meget," siger Lene Vennits, kundechef i KAB.

>Læs mere om KAB som SAB's administrator

Akut problem uden for åbningstiden

Løber vand ud i din bolig, fordi der er hul på et vandrør, har du strømsvigt i hele boligen, eller har du fx en smadret rude? Så har du brug for hjælp her og nu.

Inden du ringer om en vandskade, skal du tjekke, at dit afløb ikke er stoppet. Har du strømsvigt, skal du undersøge, om en sikring skal skiftes.

Ring til:

Vvs:     Flygaré  ( døgnvagt )                               
Telefon 38 74 02 03

El:        Dansk el service  ( døgnvagt )                  
Telefon 40 42 12 13

Dong:    El                                                            
Telefon 70 10 20 30

Hofor:  Gas ( døgnvagt )                                      
Telefon 38 88 24 24

Yousee: Kabel tv                                                  
Telefon 70 70 40 40

Com-x:  Internet-tlf-dørtlf.                                     
Telefon 70 22 22 29

Låsesmed:   Sikret ( døgnvagt )                           
Telefon 38 79 14 14

Glarmester:   Ken Hansen ( døgnvagt )                
Telefon38 71 50 48

Vinduer:  Dansk plastvindue service                   
Telefon 46 15 51 41

Murer:    Lasse Jensen                                         
Telefon 41  40 28 81

Tømrer:   Søren Larsen                                       
Telefon 20 81 97 19

Vaskeri:  Service centralen                                   
Telefon 47 31 50 10

Generelt om hjælp uden for åbningstid

Du kan opleve, at dit problem vurderes til ikke at være akut. Så har du to muligheder:

  • Du kan vente på, at ejendomskontoret åbner. 
  • Du kan bede håndværkeren komme alligevel og betale selv.