KAB administrerer SAB

"Du bor i SAB, og SAB administreres af KAB. Det forvirrer mange. Forklaringen er, at SAB ikke har en selvstændig administration og derfor har bedt KAB stå for den daglige drift, udlejning osv. Det er tilfældigt, at de to navne ligner hinanden så meget," siger Lene Vennits, kundechef i KAB.

>Læs mere om KAB som SAB's administrator

Akut problem uden for åbningstiden

Løber vand ud i din bolig, fordi der er hul på et vandrør, har du strømsvigt i hele boligen, eller har du fx en smadret rude? Så har du brug for hjælp her og nu.

Inden du ringer om en vandskade, skal du tjekke, at dit afløb ikke er stoppet. Har du strømsvigt, skal du undersøge, om en sikring skal skiftes.

Ring til

Elektriker:                   
Telefon 35 26 16 16 / 21 29 69 90 / 40 42 13 14

VVS:                           
Telefon 38 74 02 03

Låse Sikret                  
Telefon 38 79 14 14

Tømmer                       
Telefon 44 84 73 74

Generelt om hjælp uden for åbningstid

Du kan opleve, at dit problem vurderes til ikke at være akut. Så har du to muligheder:

  • Du kan vente på, at ejendomskontoret åbner. 
  • Du kan bede håndværkeren komme alligevel og betale selv.