Blomster gør godt

"Når jeg laver nyt, skal det være nemt at vedligeholde. Jeg er til stauder med blomster i flotte farver og bunddække. Når det bliver stort, er der ikke mere ukrudt, og man skal bare snuppe en tidsel i ny og næ," siger Mauro Diaz, gartner i Tingbjerg i Brønshøj.

>Se mere om boligafdelingerne i Tingbjerg

Akut problem uden for åbningstiden

Løber vand ud i din bolig, fordi der er hul på et vandrør, har du strømsvigt i hele boligen, eller har du fx en smadret rude? Så har du brug for hjælp her og nu.

Inden du ringer om en vandskade, skal du tjekke, at dit afløb ikke er stoppet. Har du strømsvigt, skal du undersøge, om en sikring skal skiftes.

Ring til:


Vvs:    
Flygaré  ( døgnvagt )                               
Telefon 38 74 02 03

El:       
Dansk el service  ( døgnvagt )                  
Telefon 40 42 12 13

Dong:   
El
Telefon 70 10 20 30

Hofor: 
Gas ( døgnvagt )
Telefon 38 88 24 24

Yousee:
Kabel tv
Telefon 70 70 40 40

Com-x: 
Internet-tlf-dørtlf.                                      
Telefon 70 22 22 29

Låsesmed:  
Sikret ( døgnvagt )                            
Telefon 38 79 14 14

Glarmester:  
Ken Hansen ( døgnvagt )                
Telefon 38 71 50 48

Vinduer: 
Dansk plastvindue service                    
Telefon 46 15 51 41

Murer:   
Lasse Jensen                                          
Telefon 41  40 28 81

Tømrer:  
Søren Larsen                                         
Telefon 20 81 97 19

Vaskeri: 
Service centralen                                   
Telefon 47 31 50 10
 

OBS:  Ejendomskontoret skal underrettes af lejeren, den første arbejdsdag efter udkald ellers hæfter man selv for udgiften!.

 

Generelt om hjælp uden for åbningstid

Du kan opleve, at dit problem vurderes til ikke at være akut. Så har du to muligheder:

  • Du kan vente på, at ejendomskontoret åbner. 
  • Du kan bede håndværkeren komme alligevel og betale selv.